Stem SP op 22 november

19 november 2023

Stem SP op 22 november

Foto: SP

Op 22 november mag iedereen met stemrecht naar de stembus. Een nieuwe Tweede Kamer kiezen. Ons land staat voor grote uitdagingen op veel gebieden. De SP is een partij die voor de mensen kiest. Met nadruk op mensen die het niet zelf redden. In Bernheze kan iedereen zien dat een gemeente met SP in het bestuur het verschil kan maken. Dat zou landelijk ook moeten. Daarom is een stem op de SP een stem op een meer sociaal Nederland. Denk door over na.

Kies 22 november SP

De tweede Kamer verkiezingen van 22 november staan in het teken van vertrouwen. Nog noot wat het vertrouwen in de politiek zo laag. Daardoor schieten steeds nieuwe partijen uit de grond. De SP is een partij met een lange traditie. Een traditie van kiezen voor de mensen, no nonsens en vooral gewoon doen. Daarnaast direct in actie komen en aanpakken als dat nodig is. In Bernheze bestuurt de SP als sinds 2010 mee met een eigen wethouder in het college. In sociaal opzicht leverde dat al veel op. Laats werd dat door landelijke cijfers nog eens bevestigd. In Nederland leeft 3,8% van de mensen onder de armoede grens. In Bernheze is dat 1,9%. (dat is zeker nog steeds 1,9% teveel) Maar je ziet duidelijk dat SP stemmen effect heeft. Met dat in je achterhoofd zou het mooi zijn als veel kiezers voor de SP gaan in het stemhokje. Wij zijn er dankbaar voor. Nederland wordt een beetje mooier.

SP Bernheze