SP Bernheze: Fijne vakantie 2022 voor Bernheze

16 juli 2022

SP Bernheze: Fijne vakantie 2022 voor Bernheze

Foto: Jan van den Broek

Op donderdag 7 juli was de laatste vergadering van de gemeenteraad voor de  zomervakantie van 2022. Het is nu tijd voor die zomervakantie. Daar is ieder toch wel aan toe. Door de corona heeft iedereen het toch zwaar gehad. Veel gezellige dingen konden lange tijd niet doorgaan. Dat was erg jammer. Gelukkig kan er nu weer meer. Festivals gaan door. Concerten en theater zijn weer toegankelijk. De SP Bernheze wenst ieder een fijne vakantie 2022 toe. Blijft veilig en denk aan elkaar.

Zomer 2022

De zomer van 2022 blijft toch in het teken van de coronacrisis staan. Daar ontkomen we nog niet helemaal aan. Doordat de vaccinaties succesvol zijn, is inmiddels wel veel leed voorkomen. Gevaccineerde personen zijn voldoende beschermd en minder kwetsbaar. Een heel mooi gegeven. Op die manier is het “normale” leven weer op gang gekomen Als iedereen goed blijft opletten en geen onverantwoorde dingen doet komen we er samen doorheen. Met een positief gevoel verder gaan.

Fijne vakantie 2022

De inwoners van Bernheze gaan genieten van de zomervakantie. Ieder op zijn of haar eigen manier. De SP Bernheze wenst alle inwoners van Bernheze een hele fijne zomervakantie toe. Rust lekker uit. Zorg voor ontspanning. Doe de dingen die je leuk vindt. Geniet van de mooie zomerse dagen. Pluk de dag. Verwen jezelf met een terrasje op zijn tijd. En denk daarbij vooral aan de lokale Bernhezer ondernemers. Kom gezond weer terug.

SP Bernheze