SP Bernheze: Klaar voor de komende 4 jaar

13 maart 2022

SP Bernheze: Klaar voor de komende 4 jaar

Op 14, 15 en 16 maart zijn hebben veel mensen een stem uitgebracht. Inwoners die voor de SP Bernheze gekozen hebben, hebben een verstandige keuze gemaakt. De SP blijft namelijk vanaf 17 maart met zo actief als in de week voor de verkiezingen. De SP Bernheze is er voor de mensen. Tegelijk loopt de SP niet weg voor het nemen van verantwoording. De afgelopen 12 jaar leverde de SP namelijk een wethouder in Bernheze. Veel goede zaken werden bereikt. Dat wil de SP vasthouden en uitbreiden.Vooral op het gebied van betaalbaar wonen ligt er een flinke klus te doen.

Nieuwe gemeenteraad

Op 16 maart kan iedereen van 18 jaar en ouder nog tot 21.00 uur gaan stemmen. Grijpt die kans als u nog niet naar de stembus bent geweest. De SP Bernheze heeft de afgelopen maanden duidelijk gemaakt welke keuzes de SP maakt. Verder bouwen aan een zelfstandig Bernheze. Dan blijft Bernheze baas in eigen huis. Zorgen voor 75% betaalbare nieuwbouwhuizen. Zowel kopen als huren. Dan kunnen jongeren de komende vier jaar gewoon een huis krijgen. Verder veel oog voor de vergrijzing. Zorgen dat ook mensen op hogere leeftijd mee kunnen blijven doen aan de samenleving. In Bernheze blijven we vasthouden aan de maatwerkaanpak. Kijken wat iemand nodig heeft. Dat krijgt hij of zij dan ook aangeboden. Verder is schonere lucht zeer belangrijk. De luchtkwaliteit gaat omhoog wat de SP Bernheze betreft. Initiatieven om schoon te produceren worden gestimuleerd. Zo blijft de SP Bernheze duidelijk en transparant aan de voorkant. We doen wat we zeggen.

Jan Raaimakers

Afdelingsvoorzitter SP Bernheze