Geef de SP Bernheze uw stem op 14, 15 of 16 maart

5 maart 2022

Geef de SP Bernheze uw stem op 14, 15 of 16 maart

Foto: Jan Raaimakers

Iedereen van 18 jaar en ouder kan en mag naar de stembus. Bernheze kiest een nieuwe gemeenteraad op 14, 15 en 16 maart. De SP Bernheze doet mee aan de verkiezingen. In november al stelde de algemene ledenvergadering van de SP Bernheze het verkiezingsprogramma 2022-2026 vast. De kernboodschap van de SP Bernheze blijft duidelijk: Zelfstandig verder bouwen aan Bernheze. En met de steun van alle kiezers lukt dat.

Ga stemmen en stem SP Bernheze

De SP heeft de steun van de kiezers in Bernheze opnieuw nodig. De SP Bernheze heeft veel bereikt. Zaken die goed zijn voor Bernheze. Gezonde financiën, een gratis parkeerkaart voor gehandicapte medemensen, maatwerkregelingen om te voorkomen dat mensen tussen de wal en het schip komen. Deze zaken wil de SP Bernheze vasthouden voor de komende 4 jaar. Dat kan alleen met steun van de inwoners van Bernheze die naar de stembus komen. Een stem op de SP Bernheze, is een stem voor een mooi Bernheze. Serieus verder bouwen aan Bernheze. Vooral ook letterlijk huizen bouwen. Want betaalbare huurwoningen en betaalbare koopwoningen zijn hard nodig in Bernheze. Daarnaast steekt de SP Bernheze graag zelf de handen uit de mouwen. Het zebrapad bij basisschool de Kiem bijvoorbeeld. Die stenen hebben SP-ers er zelf mee ingelegd.  Tot slot het grote belang van een zelfstandige gemeente! Baas zijn in je eigen tuin. Geen beslissingen die ver van huis genomen worden. We doen het samen, niet alleen.

Mandy Jansen

SP Bernheze kandidaat raadslid