SP Bernheze: 14, 15 en 16 maart

27 februari 2022

SP Bernheze: 14, 15 en 16 maart

In maart mag iedereen van 18 jaar en ouder naar de stembus. Bernheze kiest dan een nieuwe gemeenteraad. De SP Bernheze doet mee aan de verkiezingen. Op woensdag 10 november stelde de algemene ledenraad (ALR) van de SP Bernheze het verkiezingsprogramma 2022-2026 vast. De kernboodschap van de SP Bernheze is kraakhelder: Zelfstandig verder bouwen aan Bernheze. Met de steun van onze kiezers lukt dat.

Stem op de SP Bernheze in maart

De SP heeft de steun van de kiezers in Bernheze hard nodig. De SP Bernheze heeft in 12 jaar, met een SP wethouder, erg veel bereikt. Veel zaken die goed zijn voor Bernheze. Gezonde financiën, een sociaal beleid, veel maatwerkregelingen. De voorzieningen in alle kernen zijn op orde. Deze zaken wil de SP Bernheze vasthouden voor de komende 4 jaar. Dat kan alleen met steun van de inwoners van Bernheze die naar de stembus komen. Een stem op de SP Bernheze, is een stem voor een gezonde toekomst. Serieus verder bouwen aan Bernheze. Vooral ook letterlijk bouwen. Want betaalbare huurwoningen en betaalbare koopwoningen komen we te kort in Bernheze. De SP is voorstander van meer regie door de gemeente. Er is tenslotte grond en geld beschikbaar. De SP Bernheze heeft dan een afkorting: GGenB. Dat betekent Geld, Grond en Bouwen. In 4 jaar 1.500 huizen erbij. En daarnaast het grote belang de zelfstandige gemeente. Baas op eigen grond. Geen regels uit Oss of Den Bosch. Eigen regels!

Jody Samuëls

Kandidaat raadslid SP Bernheze