SP Bernheze: In de aanloop naar de verkiezingen

15 januari 2022

SP Bernheze: In de aanloop naar de verkiezingen

In maart is het zover. Bernheze kan naar de stembus om een nieuwe gemeenteraad te kiezen. En in Bernheze is de SP weer van de partij. De SP Bernheze is al druk met de voorbereidingen. Graag wil de SP de inwoners laten weten waar we voor staan. Duidelijkheid aan de voorkant. Daar heb je tenminste wat aan. Zomaar een paar dingen. Betaalbare huizen, goede sociale voorzieningen en geen windmolens van 250 meter hoog.

Ga stemmen in maart 2022

Het is belangrijk u stem te laten horen in maart 2022. Samen kiest Bernheze dan een nieuwe gemeenteraad. De SP doet mee aan de verkiezingen met 40 enthousiaste kandidaten. Via de sociale media stelt de SP Bernheze een groot aantal kandidaten aan de kiezers voor. Kijk gerust op de Facebookpagina van de SP Bernheze of op de SP Bernheze website. De SP is trots op een aantal zaken in Bernheze. Het opknappen van woonwijken. Onderhanden nemen de Traverse in Heeswijk-Dinther en de Graafsebaan in Heesch. Een gratis parkeerkaart voor gehandicapten en de zwem- en schoolkostenregeling voor kinderen uit gezinnen met weinig geld. Maar er is werk aan de winkel. En dat is een kolfje naar de hand van de SP Bernheze. De SP staat voor bouwen van betaalbare huizen in Bernheze. Geen plaats in Bernheze voor huisjesmelkers en speculanten op de woningmarkt. De Bernhezer huizen gaan naar jongeren die al jaren wachten. Verder zorgen we goed voor onze opa’s en oma’s. Zij krijgen de hulp die ze nodig hebben.

Lijsttrekker SP Bernheze