SP Bernheze: Verder bouwen aan Bernheze 2022-2026

12 december 2021

SP Bernheze: Verder bouwen aan Bernheze 2022-2026

Foto: Jan van den Broek

De SP Bernheze kijkt graag met de inwoners vooruit naar de nieuwe bestuursperiode 2022-2026. In maart 2022 gaat ieder die dat wil, kan en mag naar de stembus. De inwoners van Bernheze kiezen dan een nieuwe gemeenteraad. De SP Bernheze heeft als thema: “Verder bouwen aan een zelfstandig Bernheze”. Steeds meer geluiden klinken echter over opgeven van onze zelfstandigheid. Let daar dus goed op als u gaat kiezen in maart 2022. Op de SP kan iedereen blijven rekenen. Zelfstandig verder.

Bouwen aan een zelfstandig Bernheze

Als zelfstandige gemeente blijft je baas in eigen huis. Dat blijft de SP Bernheze steeds benadrukken. Bernheze blijft zelfstandig beslissen over onderwerpen die onze inwoners echt aangaan. Denk aan bouwen van betaalbare huizen. Of goede sociale voorzieningen. Maar ook een ruimhartig beleid voor mensen die van een laag inkomen moeten rondkomen. Zorgen dat kinderen niet het slachtoffer worden van armoede. Goed onderwijs in goed onderhouden schoolgebouwen. Een goed onderhouden gemeenschapshuis in iedere kern. Zomaar wat dingen die niet meer veilig zijn als Bernheze haar zelfstandigheid opgeeft. Daarom is de SP Bernheze altijd graag duidelijk aan de voorkant. Met de SP weet u waar u aan toe bent. De belangen van de inwoners staan voorop. Dat is de kernboodschap van de SP Bernheze. Mochten inwoners daar vragen of opmerkingen over hebben dan hoort de SP Bernheze dat heel graag. Stuur de SP Bernheze een bericht via het contactformulier op de website: https://bernheze.sp.nl/afdeling

Lijsttrekker SP Bernheze