SP: Een goed, gezond en sociaal 2020

22 december 2019

SP: Een goed, gezond en sociaal 2020

Foto: Geert van der Wielen

Het oude jaar 2019 loopt ten einde. De SP Bernheze kijkt terug op een bewogen jaar. Een jaar waarin Nederland er zeker niet socialer op werd. Bernheze wel. Want in Bernheze kregen gehandicapten een gratis parkeerkaart. En de eigen bijdrage voor WMO in Bernheze gaat pas in boven 150% van het sociaal minimum. Ondanks dat, toch meer armoede onder de mensen. Kortom er blijft veel werk te doen in 2020.

In 2020

Als 2019 er bijna op zit, komt 2020 eraan. Bernheze gaat zorgzaam en zelfstandig verder. Die belofte houdt de SP Bernheze. Hoe gaat het verder met zorg voor jeugd, ouderen, gehandicapten, zieken en werklozen? De SP blijft zich voor alle inwoners inzetten. Met speciale aandacht voor hen die het moeilijk hebben. In 2020 blijft de SP, als altijd, luisteren naar de mensen in de buurt. Zij houden een belangrijke stem. Bijvoorbeeld bij de inrichting van hun leefomgeving. Laat ideeën vooral weten aan de SP Bernheze. Door signalen af te geven, kent de SP de knelpunten. Dan weet de SP Bernheze waar mogelijk werk aan de winkel is. De SP blijft klaarstaan voor de inwoners van Bernheze in 2020.

Fijne Kerst en Goed Nieuwjaar

Het jaar 2019 loopt op een eind. Op naar 2020. Namens het afdelingsbestuur wenst de SP Bernheze de inwoners van Bernheze allereerst Fijne Kerstdagen. En daarna een sociaal, goed en gezond 2020 voor iedereen. Maak er samen een mooi jaar van.

Jan Raaimakers

Voorzitter SP Bernheze