27-3: Kom koffiedrinken bij de SP in HaDee

16 maart 2019

27-3: Kom koffiedrinken bij de SP in HaDee

Een mooi initiatief van de SP Bernheze. In gesprek gaan met inwoners. Dit onder het genot van een bakje koffie. De SP komt nu naar Heeswijk-Dinther. Woensdag 27 maart zijn inwoners welkom in het Willibrordcentrum vanaf 20.00 uur. Wie iets kwijt wil, of gewoon een praatje wil maken. Wees welkom bij de SP koffietijd. Ga met de aanwezige SP-ers in gesprek. De SP wil graag van u weten wat er leeft.

Bak koffie erbij

De SP is een partij die graag luistert naar alle inwoners van Bernheze. Daarom was er al het supermarkt project. Informeren naar wat er leeft in Bernheze. De mogelijkheid om mee te praten breidt de SP uit. De SP nodigt de inwoners van HDL uit op de koffie. (Thee mag natuurlijk ook!) Op woensdag 27 maart zijn de SP-ers in het Willibrordcentrum. Adres: Hoofdstraat 78, 5473 AS te Heeswijk-Dinther. Inwoners zijn van harte welkom op de koffie. Wilt u iets kwijt? Wilt u kennismaken met de SP? Heeft u ideeën? Kom dan 27-03 naar het Willibrordcentrum, vanaf 20.00 uur. SP-ers zitten er klaar met koffie en thee om u te ontvangen. In een ontspannen sfeer kunt u in gesprek gaan. Er zijn geen verplichtingen. De SP luistert graag naar de inwoners van Bernheze. Vandaar dit nieuwe initiatief. Wees welkom bij de SP.

Jan Prinsen

Peter Sleegers