SP: Woensdag 21 maart SP stemmen

17 maart 2018

SP: Woensdag 21 maart SP stemmen

Foto: SP

Op woensdag 21 maart zijn de stembureaus in Bernheze open. In totaal 14 stuks. Stem op de SP als u een zelfstandige gemeente wilt houden. Maar de SP wil ook de zorg aan ouderen, gehandicapten en zieken verbeteren. Geen eigen bijdrage in de WMO meer. Meer uren hulp voor mensen die hulp nodig hebben. Er worden goedkope huur- en koophuizen gebouwd. Desnoods gaat de gemeente zelf bouwen. Geld en grond genoeg!

SP stemmen op 21 maart

Op 21 maart is de kiezer aan het woord. In Bernheze kunnen ruim 23.000 inwoners hun stem uitbrengen. (bron: CBS 1-1-2017) De SP staat de komende 4 jaar weer klaar voor de inwoners van Bernheze. Zoals u dat van de SP gewend bent. Actief, solidair, eerlijk en belangeloos zetten de SP-ers zich in. Niet alleen in de raadszaal, maar zeker daarbuiten. Actief naar de mensen toe die contact zoeken met de SP. Het gaat bij de SP altijd om de mensen. Luisteren naar de mensen en dan plannen uitvoeren. Om een paar voorbeelden te noemen. De compostenwijk in Heesch, het Plein 1969 in Heeswijk-Dinther en het Dorpsplein van Loosbroek. Maakt 21-03 gebruik van uw stemrecht! Zorg dat de SP een sterke partij blijft in de gemeenteraad. Dan kan de SP het verschil maken. Er gaan goedkope huurhuizen komen. We zorgen goed voor iedereen die zorg nodig heeft. Het zorggeld inzetten en niet oppotten! Bernheze blijft zelfstandig. We beslissen zelf en worden geen 5de wiel aan de wagen van Oss of Den Bosch.

Rein van Moorselaar

Lijstrekker SP Bernheze