SP: Op naar de verkiezingen van 21 maart

3 maart 2018

SP: Op naar de verkiezingen van 21 maart

Afgelopen week heeft iedereen van 18 jaar en ouder een stempas ontvangen. Hiermee heeft u 21 maart a.s. toegang tot de stembureaus in Bernheze. U kiest dan een nieuwe gemeenteraad. Een keuze voor de komende 4 jaar. De SP doet in Bernheze mee aan de verkiezingen. Een keuze maken is eerst terugkijken. Wat heeft een politieke partij gedaan de afgelopen 4 jaar? Zag u ze op straat? Waren ze in de wijken? Luisterden ze naar de mensen? Zomaar wat vragen die u kunt stellen voordat u gaat kiezen op 21 maart. Een keuze voor de SP is een goede keuze. Op de SP kunt u bouwen.

21 maart SP stemmen

De SP is een partij die altijd naar de mensen luistert. Vooral als het om inrichting van de woonomgeving gaat. De bewoners praten mee en geven aan wat ze willen. Mooie voorbeelden zijn de nieuwe inrichting van de componistenwijk in Heesch en het opgekanapte Plein-1969 in Heeswijk-Dinther. De mensen uit alle kernen van Bernheze weten de SP goed te vinden. Daar is de SP erg blij mee. SP-ers zetten zich belangeloos in voor een betere samenleving. Die samenleving zijn we met zijn allen. Er zijn goedkope huizen nodig, dus die gaan we bouwen. Veel ouderen zijn onnodig veel uren zorg kwijtgeraakt. De SP wil dat repareren. Het geld is beschikbaar. Het geld moet alleen nog ingezet worden. Oppotten van zorggeld mag niet meer gebeuren. Veel bermen en wegen zijn aan een opknapbeurt toe. De SP heeft een verkiezingsprogramma met duidelijke keuzes. Zie daarvoor: www.bernheze.sp.nl . Met een stem op de SP 21 maart komt het allemaal dichterbij.

Jan Raaimakers

Voorzitter SP Bernheze