SP: Kies 21 maart SP. Eerlijk en actief.

10 maart 2018

SP: Kies 21 maart SP. Eerlijk en actief.

Foto: SP

Op 21 maart zijn de verkiezingen voor een nieuwe gemeenteraad. De inwoners van Bernheze gaan naar de stembus. Met een stem op de SP bent u verzekerd van eerlijke en actieve raadsleden. SP raadsleden zetten zich belangeloos in voor een betere samenleving. Betaalbare huizen voor iedereen. Een zelfstandig gemeente, die niet gaat fuseren. Extra uren zorg voor ouderen en gehandicapten. Afschaffing van de eigen bijdrage in de WMO. Zomaar een paar puntjes uit het SP programma.

Stem 21 maart SP

Iedereen heeft vier jaar mogen wachten. Want, maar één keer in de 4 jaar hebt u het echt voor het zeggen. De inwoners gaan 21 maart naar de stembus. Ze kiezen dan een nieuwe gemeenteraad. Een stem op de SP, verzekert u van inzet voor een socialer Bernheze. De SP blijft duidelijk. Bernheze blijft zelfstandig! We laten ons niet foppen door praatjes van anderen, die alleen maar groter willen. Daar trappen we niet in. In heel Nederland zien we dat groter alleen maar slechter is voor de gewone mensen. De SP kiest voor kleinschalig en alles dichtbij huis. Daarom is een sterke SP belangrijk. Verder wordt de 8 miljoen euro die opgepot is voor zorg nu besteed. Mensen die het nodig hebben, krijgen extra uren zorg toebedeeld. Niet bezuinigen op zorg voor ouderen en gehandicapten. Als u 21 maart uw stem geeft aan de SP, maakt de SP er werk van!

Rein van Moorselaar

Lijsttrekker SP