SP: Op naar een sociaal 2018

16 december 2017

SP: Op naar een sociaal 2018

Foto: Geert van der wielen

Het oude jaar 2017 loopt ten einde. DE SP Bernheze kijkt terug op een bewogen jaar. Een jaar waarin Nederland er zeker niet socialer op werd. De achterstanden van mensen met een laag inkomen werden groter. Meer inwoners gingen gedwongen door nood naar de voedselbank. Het aantal eenzamen nam toe. Meer armoede onder de bevolking. Dit ondanks de inspanningen van de SP. Er is veel werk te doen in 2018. Het jaar waarin u een nieuwe gemeenteraad gaat kiezen op 21 maart.

Gezond, Sociaal 2018

Als 2017 er bijna op zit, komt 2018 eraan. U gaat op 21 maart stemmen voor de gemeenteraad. De kern van het SP verkiezingsprogramma 2018-2022 is zorgzaam en zelfstandig verder. Die belofte houdt de SP Bernheze. In 2018 blijft de SP luisteren naar de mensen in de buurten. Zij houden een belangrijke stem bij de inrichting van hun leefomgeving. Hoe gaat het verder met zorg voor jeugd, ouderen, gehandicapten, zieken en werklozen? Laat uw ideeën vooral weten aan de SP Bernheze. Door u signalen door te geven, weet de SP waar er knelpunten zitten. Dan weet de SP Bernheze waar mogelijk werk aan de winkel is. De SP staat wederom gewoon voor u klaar in 2018.

Fijne Kerst en Gelukkig Nieuwjaar

De SP Bernheze sluit 2017 nu af. Fijne Kerstdagen allemaal. En voor alle inwoners van Bernheze een sociaal, goed en gezond 2018.

Jan Raaimakers

Voorzitter SP Bernheze