SP: Kies 21 maart voor zelfstandig en zorgzaam

30 december 2017

SP: Kies 21 maart voor zelfstandig en zorgzaam

Namens de SP Bernheze allereerst een goed, gelukkig en gezond 2018. Het wordt een belangrijk jaar. Zeker. Bernheze kiest namelijk een nieuwe gemeenteraad. De SP kandidaten staan klaar voor u. Op 21 maart kan heel Bernheze kiezen voor een nieuw gemeentebestuur. Een keuze voor de SP, is een verstandige keuze. U kiest dan voor zelfstandigheid en zorgzaamheid. Bernheze neemt zelfstandig beslissingen. We blijven goed zorgen voor onze ouderen, gehandicapten en zorgbehoevenden.

Zelfstandig en zorgzaam

SP Bernheze ziet de verkiezingen op 21 maart 2018, voor de nieuwe gemeenteraad, met vertrouwen tegemoet. De afgelopen 8 jaar heeft de SP, in financieel moeilijke tijden, verantwoording genomen voor het bestuur in Bernheze. Ondanks de financiële crisis, bleef Bernheze investeren in de leefbaarheid van Nistelrode, Loosbroek, Heesch, Heeswijk-Dinther en Vorstenbosch. In 2018 zijn er nieuwe verkiezingen. Het SP programma is vastgesteld door de ledenraad. Twee belangrijke zaken voor de periode 2018-2022. Ten eerste Zelfstandigheid. Bernheze blijft een zelfstandige gemeente na 2018. Bernheze neemt eigen besluiten en hoeft de oren niet te laten hangen naar wie dan ook. Ten tweede, zorgzaam voor de mensen die zorg nodig hebben. Denk aan onze ouderen, de mensen met een beperking, mensen die ziek zijn of inwoners die niet kunnen werken. Zij worden keihard gestraft door het nieuwe kabinet Rutte 3. Echt triest. In Bernheze gaan we goed voor deze mensen zorgen. Dat kan alleen met een sterke SP in de gemeenteraad. Mogen we op u rekenen op 21 maart 2018? Bedankt.

Christa Kolman

Bestuurslid SP Bernheze