SP: Rein van Moorselaar lijsttrekker SP

12 november 2017

SP: Rein van Moorselaar lijsttrekker SP

De SP afdeling Bernheze ziet de gemeenteraadsverkiezingen met veel vertrouwen tegemoet. Rein van Moorselaar uit Heeswijk-Dinther is lijsttrekker voor de SP Bernheze op 21 maart 2018. De ledenraad heeft Rein unaniem gekozen. Het grote vertrouwen van de SP leden in hem is hiermee onderstreept. De inwoners van Bernheze kunnen voor een sterke SP kiezen. Afgelopen 8 jaar bestuurde de SP al mee in Bernheze. Met Rein van Moorselaar als wethouder.

21 maart 2018

Op die datum heeft de kiezer het voor het zeggen. De SP staat klaar om de komende vier jaar (2018-2022) met volledige inzet aan de slag te gaan. Veel goed werk is de afgelopen jaren al gedaan. Maar er blijft altijd iets over wat beter kan. Dat is de inzet van Rein als lijsttrekker voor de SP Bernheze. Wij kennen Rein als deskundig en menselijk. Veel inwoners hebben ervaren dat hij een man van zijn woord is. Afspraak is afspraak. Als er aangepakt moet worden, dan wordt er aangepakt. Als mensen het moeilijk hebben om welke reden dan ook, dan kunnen ze op de SP rekenen. Maar ook bijvoorbeeld de zorg voor een gezond milieu. We willen deze wereld beter doorgeven aan onze kinderen. Daar is moed en lef voor nodig. Na 1 januari kunt u lezen wat de SP wil tussen 2018 en 2022. Dan is het SP verkiezingsprogramma beschikbaar voor iedereen. Geeft u de SP op 21 maart 2018 uw stem? Voor een betere wereld, te beginnen in Bernheze.

Christa Kolman

Bestuurslid SP Bernheze