SP: De vakantie komt eraan

1 juli 2017

SP: De vakantie komt eraan

Beste inwoners van Bernheze. Een laatste bericht vanuit de SP Bernheze voor de zomervakantie 2017. Even tijd om de accu op te laden om met nieuwe energie de laatste maanden van deze bestuursperiode in te gaan. Immers in 2018 mag u naar de stembus voor een nieuwe gemeenteraad. U kunt dan beslissen wie er de komende vier jaar in de gemeenteraad komen. De SP Bernheze werkt inmiddels hard aan het verkiezingsprogramma 2018-2022. Een periode waarin de SP Bernheze graag verantwoording blijft dragen.

Vooruit kijken en terug kijken

Als u straks in maart 2018 een nieuwe gemeenteraad gaat kiezen, is het belangrijk om zowel vooruit als achteruit te kijken. Kijken wat de partijen gedaan hebben voor de gemeenschap van Bernheze. Is er enkel geroepen vanaf de zijkant? Of is er verantwoording genomen en zijn er zaken gerealiseerd? Zaken als: een ontsluiting van Heeswijk-Dinther zuid, opknappen van centrum Loosbroek en Heesch, aanleg van glasvezelkabel in heel Bernheze (ook het totale buitengebied), realisatie wonen voor jongeren met een beperking in Heeswijk-Dinther, vergaande plannen voor nieuwe gymzaal in Vorstenbosch en behoud van voorzieningen in alle kernen. Daarnaast is er sprake van solide financiën. Zomaar een paar wapenfeiten van het huidige college van burgemeester en wethouders. Daarin neemt de SP deel, middels de persoon van wethouder Rein van Moorselaar. Na maart 2018 wil de SP Bernheze graag doorgaan met het besturen van een zelfstandig Bernheze. De SP zal daar de komende maanden op terug komen in de verkiezingscampagne. Fijne vakantie allemaal!

Jan Raaimakers

Voorzitter SP Bernheze