SP: 19 januari 2017 thema-avond zorg in CC De Pas

7 januari 2017

SP: 19 januari 2017 thema-avond zorg in CC De Pas

Op donderdag 19 januari 2017 organiseert de SP afdeling Bernheze een thema-avond op het gebied van zorg. (aanvang 19.30) Inmiddels ligt er ruim 5 miljoen Euro zorggeld in Bernheze ongebruikt. De SP maakt zich ernstige zorgen omtrent de dit onderwerp. Op 19 januari a.s. wil de SP expliciet met het maatschappelijk middenveld praten over deze overschotten in het sociaal domein. Vooral organisaties, stichtingen, adviesraden en verenigingen, etc. die zich met zorg in de brede zin bezig houden, zijn reeds persoonlijk uitgenodigd.

19 januari CC De Pas!

De thema avond op 19 januari heeft als insteek om samen met direct betrokkenen, instellingen, organisaties, stichtingen en verenigingen (het maatschappelijk middenveld) te kijken naar de overschotten in het sociaal domein. Hoe kunnen we die gelden inzetten? Op welke manier krijgen we de (grote/kleine?) groep van Zorgmijders in beeld? De SP rekent erop dat het maatschappelijk middenveld daadwerkelijk komt meepraten. Het is voor de organisatie van de avond prettig als belangstellende organisaties zich vooraf aanmelden. In het schrijven dat medio november verstuurd is, wordt dit expliciet gevraagd. Mogelijk zijn er organisaties die daar nog niet aan toe gekomen zijn wegens de grote drukte omtrent de jaarwisseling. Aanmelden kan bij Toon van Vugt. Telefoon: 0413-292870 of via e-mail naar Toon. Toon.van.vugt@home.nl. De SP Bernheze hoopt veel organisaties (zeker ook de Dorpsraden, Kerncommissie, actief Burgerschap) te mogen ontmoet op 19 januari vanaf 19.30 uur in CC de Pas; aan de Misse te Heesch. Tot ziens!

Christa Kolman

Bestuurslid SP Bernheze