SP: Wat we wel(!!) doen in 2017

12 juni 2016

SP: Wat we wel(!!) doen in 2017

Foto: Jan Raaimakers

Onze collega’s van de Politieke Partij Blanco hebben verteld wat er in 2017 niet gebeurt in Bernheze. De SP heeft een positieve(re) kijk op het leven. De SP Bernheze gaat liever uit van wat er wel gedaan wordt. En dat is best veel. In alle kernen van Bernheze wordt er de komende jaren geïnvesteerd. De leefbaarheid wil de SP verbeteren. Daarnaast investeren in de aanpak van regionale samenwerking, het sociaal domein en de opvang van extra statushouders. Maar ook extra goedkope huurwoningen voor inwoners van Bernheze.

2017

In 2017 gaat Bernheze investeren. Een greep uit de vele initiatieven. Herinrichting van het Stationsplein in Heesch, renovatie van de rioleringen, aanschaf van robotmaaiers en zonnepanelen, uitbreiding van de capaciteit voor hockeyclub HDL, realisatie van de MFA in Vorstenbosch, het Plein 1969 in Heeswijk-Dinther wordt aangepakt, de Willebrordstraat in Heeswijk-Dinther wordt opgeknapt. Zoals u kunt lezen, een veelheid aan investeringen in alle kernen van Bernheze. De SP Bernheze laat zich niet meeslepen in negativisme en verwijten. De SP wil dat de kernen er goed bij blijven liggen. Dat de kernen leefbaar blijven. Dat Bernheze een zelfstandige koers kan blijven varen. Zelfstandigheid is een groot goed. Je beslist als gemeente zelf over je toekomst en de zaken die je wil realiseren. De SP wil een sterk sociaal beleid voor Bernheze. Mensen die zorg nodig hebben moeten die zorg krijgen. Gezien het forse overschot (2,5 mln.) op de WMO gelden hebben we hier nog een belangrijke noot te kraken.

Fractievoorzitter SP