Drie SP kandidaten voor de Provinciale Staten uit Bernheze

21 februari 2015

Drie SP kandidaten voor de Provinciale Staten uit Bernheze

Foto: SP

Op 18 maart kiest Noord-Brabant een nieuw provinciebestuur. Voor de SP staan drie kandidaten uit Bernheze op de lijst. Dat zijn Christa Kolman, Frenky Heurkens en Cor van Erp. Naast een nieuw provinciebestuur komt er ook een nieuwe samenstelling van de Eerste Kamer. De op 18 maart a.s. gekozen provinciebestuurders kiezen namelijk de Eerste Kamerleden. Belangrijke verkiezingen voor een socialer Nederland. Zo als het nu gaat, kan het niet doorgaan in Nederland.

Reken af

Op veel plekken in Bernheze zien we posters met daarop de tekst “Reken Af”. Dit is de slogan van de SP voor de verkiezingen op 18 maart. U kiest dan het provinciebestuur voor de komende 4 jaar. Aan deze verkiezingen doet de SP ook mee. De afgelopen 4 jaar bestuurde de SP mee in het college van Gedeputeerde Staten. (dagelijks bestuur van de provincie) Dit in de persoon van Johan van den Hout. Naast een sterke SP in de provincie is een sterke SP in de Eerste Kamer van zeer groot belang. Op die manier kan de SP afrekenen met het beleid van het kabinet Rutte/Samsom! Onzalige bezuinigingen op zorg, onderwijs en sociale voorzieningen kunnen dan tegen gehouden worden door de SP. Op die manier kan de SP dan de slogan “Reken Af” waar maken. Dat kan alleen met steun van de kiezer. Vandaar dat de drie SP-ers uit Bernheze zich kandidaat hebben gesteld. Stem 18 maart op Christa, Frenky of Cor.

Contact

Heeft u vragen of wilt u zaken aan de kaak stellen in Bernheze? Neem dan contact op met een van onze kerncontacten. Zij staan u bij met raad en daad. Toon van Vugt (tel. 0413-292870) voor Heeswijk, Dinther, Loosbroek en Vorstenbosch. Christa Kolman (tel. 0412-451398) voor Heesch en Nistelrode.

Theo van der Heijden

Bestuurslid SP Bernheze