SP: Reageer op bestuursakkoord 2014-2018

30 augustus 2014

SP: Reageer op bestuursakkoord 2014-2018

Op 19 maart 2014 is een nieuwe gemeenteraad gekozen. De SP won 25% aan stemmen. Daardoor kwamen 4 SP raadsleden in de nieuwe gemeenteraad. De SP Bernheze werd op nieuw een bestuurspartner. Met Rein van Moorselaar heeft de SP een eigen wethouder in het college. Het nieuwe bestuursprogramma tot 2018 is klaar. Ieder kan zijn reactie(s) geven. Maak daar a.u.b. gebruik van.

2014-2018

Voor de komende 4 jaar bestuurt de SP opnieuw mee in Bernheze. Het beleid van de afgelopen 4 jaar (2010-2014) werd zeer gewaardeerd door de kiezers in Bernheze. De SP won 25% aan stemmen. Met 4 raadsleden begon de SP op 27 maart in de nieuwe gemeenteraad. Met recht trots op de verkiezingsoverwinning. Een nieuw gemeentebestuur zonder de SP was ondenkbaar. De SP blijft een partij die haar verantwoording neemt in het bestuur van Bernheze. Een eigen wethouder in het college van B&W is daar het bewijs van. Medio augustus 2014 was het concept bestuursakkoord klaar. Daar staat in wat er de komende 4 jaar aan beleid te verwachten is. De SP Bernheze hecht zeer aan inspraak. Graag nodigt de SP Bernheze alle inwoners uit om te reageren op het concept akkoord. Op de website van de gemeente staat de tekst. Mensen die graag over een gedrukt exemplaar beschikken kunnen dat aanvragen bij de gemeente. Maar in het kader van duurzaamheid wil de SP zo min mogelijk drukwerk verspreiden. De SP Bernheze is benieuwd naar reacties op het bestuursakkoord.

Contact

Heeft u vragen of wilt u zaken aan de kaak stellen in Bernheze? Neem dan contact op met een van onze kerncontacten. Zij staan u bij met raad en daad. Toon van Vugt (tel. 0413-292870) voor Heeswijk, Dinther, Loosbroek en Vorstenbosch. Christa Kolman (tel. 0412-451398) voor Heesch en Nistelrode.

Fractievoorzitter SP Bernheze