SP: Denken in mogelijkheden

1 juni 2014

SP: Denken in mogelijkheden

De komende 4 jaar zullen vooral in het teken staan van denken in mogelijkheden. Als gemeente krijgen we te maken met 3 nieuwe taken. Een taak op gebied van zorg. (WMO) Een taak op gebied van de jeugdzorg en de zorg voor werkgelegenheid voor onze WSW mensen. Dat komt tegelijk. Alle krachten zullen we moeten bundelen. Dit kan alleen maar een succes worden als ieder zijn bijdrage levert.

Ideeën

Het is wel terecht dat inwoners van Bernheze zorgen hebben over de toekomst. Vooral voor ouderen, zieken en gehandicapten staat er veel te gebeuren. Helaas hebben we weinig goede geluiden gehoord in het verleden. Bij mensen heerst veel ongerustheid. De SP hoort die geluiden regelmatig als onze SP-ers bij de supermarkten staan! Daar haalt de  SP de komende jaren weer de nodige informatie op. Vertel aan de SP-ers wat u op het hart hebt. Alleen dan kunnen we kijken hoe we zaken gaan aanpakken en oplossen. Vaak hebben inwoners heel veel goede ideeën. Naar die ideeën is de SP op zoek. Laat ons weten als u gedachten hebt over de aanpak van bepaalde zaken. Die waardevolle geluiden vangen we graag op. Hoort u iets over bijvoorbeeld tekort schieten van zorg of andere vormen van hulp. Licht de SP in. Deugt er iets niet bij het verstrekken van hulpmiddelen of bij het repareren van hulpmiddelen? Meld het aan een van de contactpersonen van de SP. Zij staan u bij en brengen de berichten over.

Heeft u vragen of wilt u zaken aan de kaak stellen in Bernheze? Neem dan contact op met een van onze kerncontacten. Zij staan u bij met raad en daad. Toon van Vugt (tel. 0413-292870) voor Heeswijk, Dinther, Loosbroek en Vorstenbosch. Christa Kolman (tel. 0412-451398) voor Heesch en Nistelrode.

Christa Kolman

Bestuurslid SP