Stem 19 maart 100% sociaal: SP

8 maart 2014

Stem 19 maart 100% sociaal: SP

Op 19 maart bent u aan het woord. De inwoners van Bernheze kiezen dan de nieuwe gemeenteraad. Dan is de SP een verstandige keuze! Maak een keuze voor de inhoud en niet voor de poppetjes. Zeker als het om Bernheze gaat. Ondanks de crisis moet Bernheze doorgaan met zorgen voor elkaar. Goed voor iedereen die zorg nodig heeft. Goed voor werkgelegenheid. Goed voor Bernheze.

Stem 19 maart SP.

De afgelopen vier jaar kon Bernheze rekenen op de SP. Met wethouder Rein van Moorselaar in het college werd er veel bereikt voor alle kernen. Dat wil de SP graag voortzetten tot en met 2018. Daarvoor is uw stem nodig. De SP is en blijft duidelijk. Bernheze blijft zelfstandig. Geen fusie met Oss. Bernheze kiest voor goede zorgen aan ouderen, zieken en mensen met een beperking. Geen bezuiniging op thuiszorg of WMO. Er worden betaalbare huur- en koophuizen gebouwd voor onze jeugd. Als de woningbouwverenigingen dat niet doen, dan gaat de gemeente zelf weer aan de slag. Het project in het Beemdpark (CPO) moet een vervolg krijgen. De opknapbeurt van de Componistenwijk krijgt een vervolg op andere plekken in Bernheze. In de componistenwijk is met een zeer laag budget erg veel bereikt. Dat kan op andere plekken ook.

Subidie

jeugdsportclubs

Subsidie op clubs en verenigingen met veel jeugdleden blijft bestaan wat de SP betreft. Dat jongeren tegen aanvaardbare kosten kunnen sporten is van groot belang. Zo nemen we als SP verantwoording in de komende 4 jaar. Dat kan alleen met uw steun. Stem 19 maart 100% sociaal, stem SP.

Contact

Vragen of wilt u zaken aan de kaak stellen in Bernheze? Neem contact op met: Toon van Vugt (tel 0413-292870) voor Heeswijk-Dinther, Loosbroek en Vorstenbosch. Christa Kolman (tel. 0412-451398) voor Heesch en Nistelrode. Zie ook: www.bernhezeonzezorg.nl Als u SP lid wilt worden. Internet: www.bernheze.sp.nl

Rein vn Moorselaar

Lijsttreker SP