SP: van 3 naar 4 Kiezers bedankt

22 maart 2014

SP: van 3 naar 4 Kiezers bedankt

Langs deze weg bedankt de SP Bernheze nogmaals alle mensen die 19 maart SP gestemd hebben. Geweldig, 2079 stemmen gehaald. Dat is 17% van het totaal aantal uitgebrachte stemmen in Bernheze. Goed voor 4 zetels in de nieuwe gemeenteraad. Een winst van 25% ten opzichte van 2010. Een stimulans voor de SP Bernheze. Een teken dat de inwoners van Bernheze waarderen wat de SP voor hen doet.

4 jaar coalitie

Vier jaar was Rein van Moorselaar uit Heeswijk-Dinther wethouder voor de SP. De eerste SP wethouder in de geschiedenis. Voor het eerst nam de SP deel aan een coalitie. Het is de SP prima bevallen. Het is de kiezers nog beter bevallen. Zij gaven de SP ruim 400 stemmen meer dan in 2010! Een waardering van de kiezer is het mooiste wat je kan overkomen. De SP Bernheze is er erg blij mee. In de komende periode wil de SP, als een van de winnaars in Bernheze, nadrukkelijk verantwoordelijkheid blijven dragen voor Bernheze. Rein van Moorselaar staat klaar voor een nieuwe periode van vier jaar. Daar heeft de SP nooit een geheim van gemaakt. Er liggen grote uitdagingen op gebied van wonen, zorg en werk. Daar is de komende jaren veel inzet en slagkracht gewenst. Geen managers cultuur, maar handen aan het bed. Aan de slag met goed regelen van zaken. Vooral de zorg voor ouderen, zieken en gehandicapten heeft prioriteit. En werkgelegenheid voor de mensen die hun baan kwijt zijn.

Contact

Heeft u vragen of wilt u zaken aan de kaak stellen in Bernheze, neem dan contact op met een van onze kerncontacten. Zij staan u bij met raad en daad. Toon van Vugt (tel. 0413-292870) voor Heeswijk, Dinther, Loosbroek en Vorstenbosch. Christa Kolman (tel. 0412-451398) voor Heesch en Nistelrode.

Theo van der Heijden

Scheidend fractievoorzitter SP